Пошук по сайту

Як писати аналітичні матеріали?

Як відрізняти справжніх аналітиків від диванних експертів? Як артикулювати складні ідеї, щоб їх зрозуміли усі? Ці питання в умовах карантину турбують і тих, хто прагне перевіреної інформації та зважених висновків, і тих, хто працює з даними.

28 квітня з 14:00 по 17:00 Катерина Зарембо говорить про те, що таке справжня аналітика, та як її писати.

 

Ключові тези першої частини вебінару:

Аналітичні центри (Think Tank) – це не тільки продукування думок, але й продукування дій.
Що потрібно суспільству від аналітичних центрів:
рішення політичної проблеми
інколи – зміна публічного наративу (із пропозицією інструментів для дій та рішень)
поштовх до усвідомлених дій.

В українській мові слова «policy» та «politics» перекладаються однаково. Проте в англійській – це 2 різних слова:
Politics – боротьба за владу
Policy – план дій та впровадження рішень.

Think Tank центри не борються за владу, а намагаються вплинути на процес пошуку і впровадження рішень.
Журналісти першими реагують на події та створюють інформаційне поле навколо проблеми. Вони висвітлюють суспільно-важливі теми, і це буває емоційно.
Think Tank центри не мусять реагувати емоційно. Вони спираються на доказову базу, провокують дискусію в суспільстві, пропонують рекомендації для зміни політик.

Онлайн-семінар проводиться в межах “Ініціативи з розвитку аналітичних центрів”, яку Міжнародний фонд “Відродження” виконує за підтримки Embassy of Sweden in Kyiv

#TTDI